Slayt

1 2 3 4

30 Ocak 2016 Cumartesi

PISMEYEN CIKOLATALI KURABIYE

Merhabalar...
Aylardır aradağım pişmeyen kurabiye tarifini sonun da buldum, ve harika oldu harika çok beklettim sizi biliyorum ve çok uzatmadan hemen tarife geçiyorum...















PİŞMEYEN ÇİKOLATALI KURABİYE

Malzemeler;

  • Yarım su bardağı yumuşak tereyağ
  • 1 çay bardağı sütlü damla çikolata
  • 2 dolu kaşık labne peynir
  • 1 yemek kaşığı pekmez
  • 1 kahve fincanı şeker
  • Yarım su bardağı un
  • 1 çimdik tuz
  • Yaklaşık 4 paket sütlü çikolata
                Hemen belirtmek isterim ki çiğ un alerjisi olan kişilerin yememesi gereken bir tarif malesef...

               Karıştırma kabına tereyağ şeker pekmez ve peyniri koyup yüksek devirde yaklaşık 5 dakika çırpıyoruz ardında sütlü damla çikolatayı ekliyor düşük devirde 1 dakika daha çırpıyoruz ve un ile tuzu ekleyip düşük devirde 1 dakika daha karıştırıyoruz ve işlem tamam... Bir dondurma kaşığı ile yada bir tatlı kaşığı ile yuvarlak yuvarlak şekillendirip yağlı kağıt üzerine yerleştiriyoruz ve buzluğa koyup 2-3 saat donmasını sağlıyoruz... Buzluktan çıkarmadan önce 4 paket çikolatayı benmari usulu eritiyoruz biraz ılıyınca  kurabiyeleri bir çatal yardımı ile çikolatanın içine batırıyor ve hemen yağlı kağıt serili tepsiye diziyor donmasını bekliyoruz donduktan sonra kalan çikolatayı bir daha ılıtıp yine bir çatal yardımı ile çikolatalı kurabiyelerin üzerine ince çizgiler olacak şekilde gezdiriyoruz hepsi bu kadar yapın ve beni instagram üzerinden haberdar edin lütfen...
Afiyetler olsun...
             

1 yorum: