Slayt

1 2 3 4

22 Ocak 2016 Cuma

TARCINLI KURABIYE

Merhabalar...
Öncelikle kurabiyelerime karşı olan yoğun ilginize çok teşekkür ederim. O kadar çok olumlu geri dönüşler aldım ki iyi ki varsınız ve ben iyi ki bu bloğu açmışım diyerek tarife geçiyorum. Benim tariflerim genelde gram ladır çünki işim bu olduğu için tartmadan hiç birşey yapamam...En altta sizin de işinize yarayacağını tahmin ettiğim için ölçü tablosu paylaştım o tabloya bakarak gram ölçülerini bardak kaşık ölçülerine çevirebilirsiniz.














TARÇINLI KURABİYE

Malzemeler;

  • 250 gram tereyağ veya hamur işi margarin
  • 200 gram pudra şekeri
  • 100 gram nişasta
  • 20 gram tarçın yani 2 silme yemek kaşığı (kesinlikle az olmasın )
  • 125 sıvı yağ
  • Alabildiği kadar un
                    Yarım saatte hazırlayabileceginiz harika bir kurabiye tarifidir bu tarif ve ağzı kapaklı cam kavanozda 15 gün süre ile tazeliğini korur emin olun...
                     Derin bir yoğurma kabına yumuşacık tereyağ ve üzerine diğer malzemeleri koyun ve alabildiği kadar un ekleyerek yumuşacık bir kurabiye hamuru yoğurun elinizle minik yuvarlaklar yapın ve soğuk 170 derece fırında yaklaşık 18 dk kadar pişirin dikkat edin yanmasın hepsi bu kadar basit işte. Tekrarlamama da fayda var kabartma tozu vanilya yoktur benim kurabiye tariflerimde..
Afiyetler olsun...

1 yorum: