Slayt

1 2 3 4

31 Temmuz 2017 Pazartesi

ŞEKERSİZ 21 GÜN

Merhabalar;
Şekersiz 21 gün deneyimim ile sizlerle birlikteyim. Neden başladım ne durumdayım neler bekliyorum hepsi aşağıdaki yazımda...
Keyifli okumalar...














ŞEKERSIZ 21 GÜN


             Benim için zor fakat harika bir deneyim olacaktı şekersiz 21 gün. Nasıl başlamaya karar verdim şu an zor zamanlar geçiriyorum hayatım ile ilgili çözemediğim bi hayli sorunum var e birde çok iştahlıyım inanılmaz abur cubur(çikolatalı gofret, çokomel, kurabiye,hamur işi, börek, kek vs.) tüketmeye başladım ne zamandır aklımdaydı 21 gün şekersiz beslenme ve tam zamanı dedim 27.07.2017 sabahı başladım.
              Öncelikle belirtmek isterim benim sağlık sorunum bir rahatsızlığım düzenli kullandığım bir ilacım yok lütfen sizde bir rahatsızlık var ise başlamadan önce doktorunuza danışın. Hemen aşağıda ki liste 21 gün boyunca yemeyeceğimiz besinler;

          
                     İşte hepimizin sıkıntılı olduğu liste...Tam buğday ekmek yazdım ama bir kaç doktordan duyduğum kadarıyla ekmek te yenmese daha iyi oluyormuş ve ben yemiyorum bu listede yazılı olan her şey 5 gündür hayatımda yok inanın çok ama çok rahatladım hem beynen hem fiziksel. Zorlandığım nokta ekmek ve hamur işi olsun bu beyin bu irade olduğu sürece başaramayacağımız hiç bir şey yok hayatımızda. Gelelim yiyeceğimiz besinler listesine.

                 Evet işte hedef listemiz bu liste çok tatlı dimi :) Sevelim bu listeyi ve lütfen uyalım ben yaptım oldu dediğim gibi bugün 5.günündeyim çok mutluyum çok hafifim neden sabah şekersiz kahvemin yanına eskiden 1 avuç yediğim dut kurusunun 2 tanesini bile bitiremedim çok şekerli geldi tadı bu demek oluyor ki beden alışmaya başladı bir sürprız daha yaşadım oda hemen hemen her gün giydiğim pantolonum da bel bölgemdeki incelmeyi farkettim. Ben tartılmadım şekersiz 21 güne başlarken gerek görmedim çünkü amacım kilo vermek değildi ama bugünkü duruma da çok sevindim :) Her gün yediklerimi instagram üzerinden (storie) den paylaşıyorum neden örnek olması açısından. Detoks yaptığım günlerde oluyor bilenler bilir lahana detoksu nu çok uygularım ve çok ta faydasını gördüm lakin bu durum detoks tan tamamen farklı hayatımızdan şekeri çıkarıyoruz hamur işini çıkarıyoruz ötesi yok dimi...Daha çabuk sürede aç kalmadan dediğim gibi tek yaptığım şeker, şekerli hazır ürünlerin tamamı, hamur işi, pasta, börek, kek aklınıza ne geliyorsa şekerli yasak. Hep soruyorsunuz meyve ben yiyorum ama az günde 1 elma veya 1 şeftali yada 2 hint inciri yani şekeri sadece meyveden alıyorum o kadar. Tam sağlıklı bilgi vermem için 21 günün geçmesi lazım yani yeni bir yazı 21 gün sonra sizinle:)
                 İnstagram üzerinden tüm sorularınıza cevaplıyorum şimdilik sevgi ile kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder