Slayt

1 2 3 4

18 Nisan 2016 Pazartesi

YUMURTALI PUF

Merhabalar...
Yine yabancı bir sitede görüp tarifini kendimce oluşturduğum bu harika yumurtalı puf lar eminim kahvaltı ve öğle sonu çay keyfiniz için biçilmiş kaftan. Deneyin bana hak vereceksiniz.














YUMURTALI PUF
Malzemeler;

  • 3 yumurta
  • 2 dolu yemek kaşığı krem peynir
  • 1 tatlı kaşığı kabarta tozu
  • 1 tatlı kaşığı bal
                  O kadar kolay bir tarif ki hayran kalacaksınız. Öncelikle yumurtaların sarısını ayıralım. Aklarını başka bir kapta kabartma tozu ile iyice çırpalım (instagram hesabımdan videosuna bakabilirsiniz) diğer tarafta derin bir kaba yumurta sarılarını koyup üzerine krem peyniri ve balı ekleyip mikser ile iki dakika çırpalım ve çırptığımız yumurta akını sarısının üzerine yavaş yavaş ekleyip spatula ile söndürmeden sağdan sola yavaş hareketlerle karıştırıp kepçe yardımı ile yağlı kağıt serili tepsiye dizip üzerine mümkünse biberiye serpip ılık 180 derece fırında yaklaşık 10-12 dakika kızarana kadar pişirip servis yapalım. Ben kahvaltı masası için hazırlamıştım arasına peynir koyup tereyağ reçel ile ve zeytin ile tükettik harika bir lezzet oldu. Kesinlikle deneyin pişman olmayacaksınız.
Afiyetler olsun...



1 yorum:

  1. bakalım benim arkadaşım ne cici mamalar yapmış dedim :))ellerine sağlık tatlım:)

    YanıtlaSil