Slayt

1 2 3 4

31 Mart 2016 Perşembe

FUNDACA DETOKS CORBA

Merhabalar...
Biraz değişiklik yapıp hayata dair kadına dair ve en önemlisi biz kadınların ara ara boy gösteren ödem sorunumuza dair bir yazı yazmak istedim. Ben dahil bir çok hemcinsimin kabusu malesef bu fazlalıklarımız özellikle bu mevsim kış bitmek üzere yavaş yavaş bahara merhaba derken hangi kadın fit olmak istemez dimi...;) O halde ilk iş nefsimizi terbiye edeceğiz işte tamda bunun için detoks bana inanılmaz fayda sağladı. Ben Doktor veya Diyetisyen değilim yaklaşık 6-7 ay önce çok sevdiğim bir arkadaşımın önerisi ile bu detoksa başladım ve tam 7 gün sonunda harika ödem attım. Yazımı çok uzatmadan hemen ayrıntıları ile tarifime geçiyorum.

FUNDACA DETOKS ÇORBASI

Malzemeler;

  • 1 orta boy lahana
  • 7-8 diş sarımsak
  • 7-8 adet acı biber kırmızı veya yeşil kuru veya taze
  • 1 yemek kaşığı zeytin yağ
  • Yeteri kadar tuz
  • Ve bol limon
  • Yaklaşık 1-1,5 litre su

         Evet bu yazım biraz uzun olacak çünkü deneyimlerimi de paylaşmak istiyorum sizlerle. Öncelikle yukarıda da belirttiğim gibi ben doktor veya diyetisyen değilim herhangi bir hastalığım yok. (şeker, tansiyon veya troit vs)  Yaklaşık 6-7 ay her ayın ilk haftası uyguladım ben bu detoksu aşırı yemeğe düşkün bir kadınım aç kalamam asla 38 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç diet yapmadım yapamam da zaten onun için  bu detoks tam bana göre sadece 7 gün uyguluyorum ve hafifliyorum ayrıca yeme alışkanlığımda kendiliğinden düzene biniyor yani son günlerde çok mu abarttınız yemeyi hemen bu detoksu uygulayın ve hafifleyin derim. Geçen Eylül ayının ilk haftası ilk başladığımda ben yaklaşık 69 kilo idim 1.73 boyundayım özelikle bel ve göbek bölgem sorunlu neyse bu çorbayı yaptım eylül ayının ilk haftası tam 7 gün sabah öğlen akşam öğün olarak tükettim aralarda çok azıcık canım istedi çikolata yedim mesela gece yatmadan yarım kase ev yoğurdu yedim yada gün içi yarım elma veya iki ceviz sadece bu kadar ekmek pasta şeker asla tüketmedim bol su içtim çok ta severim şekersiz kahve veya şekersiz çay istediğim kadar içtim ve mütemadiyen mümkünse her gün 1 saat yürüdüm ve ilk ay 5 kg ikinci ayda 4 kg verdim ve bu bana fazlasıyla yetti sonra bıraktım Şubat ayında 1 hafta tekrar yaptım çünkü azıcık kilo almıştım. Ve Nisan 1 yani yarın itibari ile tekrar başlıyorum allahın izni ile diyerek tarifime geçiyorum.
     Bir orta boy lahanayı 4 eşit parçaya bölüyoruz 1 parçasını ince ince doğruyoruz üzerine sarımsakları ikiye bölerek ekliyor ardından acı biberleri ekliyor az tuz ve su da ilave ederek yaklaşık yarım saat lahanalar yumuşayana kadar pişiriyoruz altını kapatıp 1 yemek kaşığı zeytinyağ ilave ederek karıştırıyor ve servis kasesine alıp bol limon sıkarak yiyoruz işte hepsi bu kadar. Bu ölçü ile yapılan çorba size 2 gün yetecektir ikinci gün sonunda lahanayı dörde bölmüştük ya ikinci parçayı aynı şekilde yapıyoruz. Bir orta boy lahana size 7 günlük detoksunuz da yetiyor. Siz isterseniz blendır ile ezip püre yapıp ta tüketebilirsiniz. Sarımsak kokuyor muyuz diye çok soru aldım çalışan takipçilerimden hiç ama hiç kokmuyorsunuz emin olabilirsiniz. Lütfen dikkat tekrar tekrar yazıyorum ben doktor değilim herhangi bir hastalığım da yok eğer bir rahatsızlığınız varsa doktorunuza danışmadan bu detoksu uygulamayınız. Bana tüm sorularınızı instagram Fundacaaaa hesabımdan sorabilirsiniz seve seve cevaplarım. Benim bedenime iyi gelen nefsimi terbiyeye sokan bu detoks umarım size de iyi gelir.
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder